HuzuraDogru
Dini Bilgiler
 İman-İtikat
 Namaz
 Namaz Sûreleri
 Gusül
 Abdest
 Oruç
 Zekat
 Hac
 Kurban
 Ahlâk
 Evlilik ve Aile
 Kur'ân-ı Kerim
 Peygamberimiz
 Peygamberler
 Eshab-ı Kiram
 Alimlerin Hayatı
 Mübarek Günler
 Dualar
 
Sözlük & Ansiklopedi
· Dini Terimler
· Sağlık Ansiklopedisi
· Evliyalar Ansiklopedisi
· İsimler Sözlüğü
· Sağlık Sözlüğü
 
Hayatın içinde
 Hikaye
 Masal
 Tarih
 Şiir
 Fıkralar
 
Günün Sözü
 
Namaz Vaktileri
 
Arama


 
Sağlık: Demir eksikliği tarih oluyor
Haber

Japonya'nın Tokyo Üniversitesi araştırmacıları, demir eksikliğinin çözümü için normal pirinçte bulunan demirin 3 katı fazla demir içeren süper pirinç üretti.



Üretilen pirincin demir eksikliği bulunan farelere verildiğinde farelerin 2 hafta içerinde iyileştiği gözlendi. Japon, Güney Kore ve Danimarkalı araştırmacıların ürettiği süper pirinç ile demir eksikliğinin artık tarih olacağı belirtiliyor.

Projenin araştırmacılarından Profesor Naoko Nishizawa yaptığı açıklamada, "Dünya nüfusunun neredeyse yarısı demir eksikliğinden kaynaklanan sağlık sorunlarından etkileniyor. Ürettiğimiz süper pirinçle bu sorunu bitirmeye yardımcı olacağımızı umuyoruz" dedi.

Genetik mühendisliği ürünü olan süper pirincin özelikle fakir ve gelişmekte olan ülkelerde ekimine teşvik edileceği belirtiliyor.
(İHA)

Sağlık: SON 10 HABER
Kansere ve kalp krizine şifa olan meyve
Günde 2,5 gram yeter!
Yüksek tansiyon 40 yaş üstünü vuruyor
Enerji içecekleri alkolizme zemin hazırlıyor
Meyve sularındaki büyük risk!
Midyeye dikkat!
Dikkat! Bu ilacın öldürme ihtimali var
Egzersiz nezlenin düşmanı
Maden suyu mu soda mı?
Beynin kimyasını değiştiren mevsim
 
Ilgili Baglantilar
· En çok....




 Yazdirilabilir Sayfa  Yazdirilabilir Sayfa

 Bu Haberi Arkadasina Gönder  Bu Haberi Arkadasina Gönder



En çok okunan haber: Haber:
''Allah'' yazılı hurma görenleri hayran bırakıyor

 
Tarih içinden
 
Haber Puanlama
Ortalama Puan: 3.83
Toplam Oy: 6


Lütfen bu haberi puanlamak için bir saniyenizi ayirin:

Mükemmel
Çok Iyi
Iyi
Idare Eder
Kötü


 
Günün içinden
21.11.10
· Kansere ve kalp krizine şifa olan meyve
· Günde 2,5 gram yeter!
· Yüksek tansiyon 40 yaş üstünü vuruyor
18.11.10
· iPhone 5 yeni cüzdanımız mı olacak?
· AMD ve Intel'i bir araya getiren çalışma
· Şifresini paylaşanlara kötü haber
· Enerji içecekleri alkolizme zemin hazırlıyor
· Meyve sularındaki büyük risk!
· Midyeye dikkat!
· Dikkat! Bu ilacın öldürme ihtimali var

Eski Haberler